loading...
سایت بزرگ تکصدا
تکصدا موزیک

https://rozup.ir/up/tak3da-music/Pictures/ein_saitidart_saz.png

تمامی محتوای این سایت کاملابراساس قوانین وزارت ارشاداسلامی وقوانین اسلامی میباشد و تمامی آهنگ ها مجاز میباشد.

.:::.  بـه ســـــایـت بزرگــ تکـصــدا مــــــوزیـــک خــــــوش آمــــدیــــــــد  .:::.
     
این سـایت درراستــای پیشــرفت موسـیقی ایـــران وطبــق
 هنج
ــارهاوقــوانیـن کشـور عزیزمـان فعالیت می نماید
 بنــــابرایــن از قـــرار دادن آهنـگ هــای بـا محــتوای سیـــاسـی و
 الــفاظ رکیــک و بـه دور از فـرهنــگ ایـــرانـی و...
معذوریم
 با تشکر
   
     جمــــهــوری اســــــلامی ایــــــــــــران    
          

:: Welcome To tak3da-music ::

Abolfazl Lotfi Ravandi بازدید : 497 سه شنبه 09 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود جدیدترین آهنگ امیر فرجام به نام عشقم

Download New Song By Amir Farjam Called Eshgham

سطح آهنگ = عالی

متن آهنگ جدید امیر فرجام به نام عشقم

کنار تو نفس نفس آروم میگیره ین دلم

وقتی تو باشی غمی ندارم

عجب عاشق شدن خوبه چه احساسی به تو دارم

عشقم تو باشی آرومه حالم

چقدر خوبه که تو هستی چقدر خوبه تو رو دارم

دل بسته باشیم تمومه کارم

چقدر حالم دلم خوبه به تو بد جوری دل دادم

هر جا تو باشی من پا میزارم

عشقم با تو ام هر جا کنار منی تو چشمای من از دنیا سری

عشقم با نگات آرومه دلم این روزا من فقط از تو پرم

… امیر فرجام ….

چقدر این زندگی خوبه تو وقتای که میخندم

بدون تا آخرعمرم به این علاقه پای بندم

کنار تو چه آرومم تو که هستی دلم قرصه

دلم با بودنت دیگه ازت چیزی نمیپرسه

عشقم با تو من هر جا که بری تو چشمای من از دنیا سری

عشقم با نگات آرومه دلم این روزا من فقط از تو پرم

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰ | ۸٫۰ مگابایت

http://dl.sarinmusic.ir/1394/Tir/Doanload1.jpg

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸ | ۳٫۳ مگابایت

http://dl.sarinmusic.ir/1394/Tir/Doanload2.jpg

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سایت سرگرمی تفریحی
  • سایت سرگرمی تفریحی
  • دانلود اهنگ جدید
  • بزرگترین رسانه موزیک
  • رمان ها
  • دانلود آهنگ
  • آهنگ
  • ادیت گیم
  • سایت سرگرمی پاتوق پارسی
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • محمدرضا
  • ممل عشقی
  • عاشق دلشکسته
  • بهترین برنامه های کاربردی
  • بازی ستاره های پیروزی
  • ?????
  • عشق آریایی
  • http://download-file3.blogfa.com/
  • خرید شارژ
  • فوتبال نوین
  • مرکزسرگرمی ایرانیان
  • زیبـــــــــــــا چـــت
  • پرهام موزیک
  • مهر موزیک
  • esteghlal
  • دانلود فیلم ایرانی
  • آهنگ
  • چت روم
  • پسرك تنها
  • کاپیتان مجیدی
  • پسرك تنها
  • بزرگ ترین پایگاه تفرحی و سرگرمی
  • تبليغات
  • سایت تفریحی کافه دلبر+دخی چت
  • آموزش طراحی وب سایت
  • هرچی که بخوای
  • دانلود موزیک جدید l موزیک استار
  • موسیقی مجاز ایرانی
  • دانلود آهنگ جدید
  • موزیک2موزیک
  • تیک ترانه||Tik Taraneh
  • دنیای مد
  • بن دانلود
  • my angel love
  • alone love
  • کلبه ی هواداران شاهرخ استخری و مهدی ماهانی
  • ☆..*.. ضددختر ..*.. ☆
  • وینگ چون کونگ فو
  • وبسایت رسمی امید اسدی
  • شبهای نم زده
  • سایت دوستداران فرزاد فرزین
  • شاید غمگین شاید عاشقانه
  • tikseda
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • بهترین چتروم
  • آرژانتین
  • آژانس خبری امروزنا
  • تیکصدا
  • پسرک عاشق
  • گالری مدل لباس دخترونه 2013
  • پاتوق هَواداران محمد اُستوار
  • آبی ترین عشق
  • علمی وتفریحی
  • بزرگ ترین انجمن ماشین بازان
  • http://ashegh22.niloblog.com/
  • اخرین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • موزیک پاپ ایران
  • یه رپ مرجع دانلود رپ
  • new
  • خودروها
  • برتربلاگ
  • شهرنتــ ~
  • هواداران بارسلونا
  • جدید ترین فیلم موزیک و نرم افزار
  • booming
  • جوان امروز
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی
  • سایت تبادل لینک
  • شارژایرانسل
  • خرید عینک آفتابی
  • نود و شیشیا دانلود
  • ساسان اس ام اس
  • مدرن سایت
  • کرکس دانلود
  • دانلود اهنگ و میوزیک و فول البوم ها
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • دانلودستان
  • گالری عکس ارد
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • جوک
  • ılılılı دانـلود آهنگ جدید ılılılı
  • خرید اینترنتی کارت شارژ
  • بهترین کیلیپ های میکس
  • سما شارژ
  • ایران دانلود
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • f
  • مهد علم
  • فروشگاه عینک آفتابی
  • خرید هدیه
  • جوک و اس ام اس
  • دانلود آهنگ جدید و چیزای چیزی
  • فروش عینک آفتابی
  • .:: شارژ ایرانسل و همراه اول ::.
  • فروش عینک آفتابی
  • تبادل لینک
  • فروشگاه اینترنتی
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2060
  • کل نظرات : 675
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 2310
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 155
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 320
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 32
  • بازدید هفته : 834
  • بازدید ماه : 347
  • بازدید سال : 81,673
  • بازدید کلی : 9,807,469